مردی از جنس همه

جایی برای تنهایی هایم

مردی از جنس همه

جایی برای تنهایی هایم

یک روز

 

 

یک روز خواهم آمد از دور به خود نگاه خواهم کرد

آن روز را به من قول داده اند

آن روز را به من قول داده اند

آن روز خواهد آمد که دستانم را با تمام شعور خواهند خواست

 

دستانم از تمام خاطره هایشان خواهند گفت

آن روز خواهد آمد

و من برای اولین بار از دور به خود نگاه خواهم کرد

و من نگران آن روز نخواهم بود

 

نظرات 3 + ارسال نظر
کوروموزوم نا معلوم سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:17 http://xxxy.blogsky.com

ان روز....
خوبه که یه ارمان روز برای خودتون دارین
امید اون روز....امید خیلی خوبه گرچه انتظارش اگه طولانی شه دیوونه کنندست امیدوارم که ارمان روزتون به زودی فرا برسه

فاطمه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 23:44 http://sazdahani.blogfa.com

و تو دستهایت را می‌بخشیدی...

پریسا خانم سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:24

آن گاه که فاجعه بر آید بر آدمیان،
شاید که بمانم بر جای هراسان،
وشاید بگویم لبخندزنان:
روزم نیک بود، شب بیاید خرامان،
کشتزارم کشت کرده است،
سفره ام پر بار،
هر چیز به جای خویش است ، ای یاران.

برای خودمو خودتو همه احتمال دومو آرزو می کنم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد